Servis, poradenství & reklamace

Ceník servisních služeb

Oficiální servisní centrum pro naše partnery

Servisní centrum iSym spol. s r.o. je k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin. Najdete nás na adrese Toužimská 889, 199 00 Praha 9, hala D2.

Zajímají vás další informace a detaily? Neváhejte nás kontaktovat.

Provozní doba

Servisní centrum iSym spol. s r.o. je k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 hodin.

Servis a poradenství pro naše partnery

Servisní centrum je určené pouze pro distributory a instalační společnosti (dále "přímí zákazníci"), kteří jsou přímými odběrateli zboží od společnosti iSym spol. s r.o.

Jak reklamovat produkty?

Vážení zákazníci, v případě požadavku na reklamaci prosíme, abyste vyplnili online reklamační formulář, který najdete na této stránce. Formulář je elektronicky odeslán na naše reklamační oddělení. Naši technici se budou Vaší záležitostí zabývat s veškerou péčí a vždy vás budou zpět kontaktovat.
V případě, že jste přímým zákazníkem, se svými dotazy se na nás obraťte emailem na adresu: servis@isym.eu. Abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší součinnost, je nutné o závadě vědět co nejvíce informací. Proto k Vašemu požadavku přiložte vyplněný reklamační formulář, který naleznete ZDE.

Pokud jste koncovým uživatelem, který využívá námi nabízené zboží zakoupené od přímých zákazníků společnosti iSym spol s.r.o., obraťte se se svými dotazy prvotně na vaše dodavatele. Náš servis a poradenství je primárně určen pro naše přímé zákazníky.

Odeslání zboží na servisní & reklamační oddělení

Vezměte prosím na vědomí, že bez předchozí komunikace s technickou podporou nemusí být zásilka s reklamovaným produktem přijata!

Reklamační formulář

Servisní centrum společnosti iSym spol. s r.o.

Naše servisní centrum je k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod. Servisní centrum naleznete na adrese Toužimská 889, 199 00 Praha 9, hala D2.

Spolupracujeme s lídry

Naši významní zákazníci a dodavatelé patří mezi jedničky ve svém oboru.